Sunday, September 30, 2012

ပုံေတြကုိ Zoom ဆြဲၾကည့္နည္း

မဂၤလာပါ ဒါကုိ

က်ေနာ္ အြန္လိုင္းက ဖတ္မိတာ ေလးကုိ ျပန္လည္ေ၀မွ်ထားတာပါ က်ေနာ္ကုိယ္တုိင္ လုပ္တက္လို ့ေတာ့မပာုတ္ပါဘူး coding ပုိင္း နားလည္တဲ ့လူဆုိလုပ္တက္က်မွာပါ ဘယ္လိုပုံစံေလးလဲ လို ့
သိခ်င္က်မွာပါ ဒီေတာ့ ဗ်ာ က်ေနာ္ ေျပာျပလိုက္ပါမယ္ ဒီဆုိဒ္ေလးမွာ ၀င္ေရာက္ၾကည့္ရႈေပးက်ပါ ။
ဘာကုိၾကည့္ခုိင္းလဲ ဆုိရင္ ဒီသင္ခန္းစာ ေပါ့ေနာ္ လုပ္ထားျပီးသားကုိ ၾကည့္ခုိင္းတာပါ အဲ ့မွာ လုပ္ထားတဲ ့အတုိင္း လုပ္ခ်င္က်တယ္ဆုိရင္ ေပါ့ အဲ ့လို လုပ္တက္ဖုိ ့ သင္ခန္းစာ ဆုိဒ္ကုိျပန္လည္
ေဖၚျပပါမယ္ က်ေနာ္ေတာ့ ခ်မေရးျပေတာ့ဘူး .....
အဲ ့မွာ အဂၤလိပ္လိုေတြကုိ ေသျခာဖတ္ျပီးေလ့လာလိုက္ပါလို ့ ေျပာခ်င္ပါတယ္ အဆင္ေျပက်ပါေစ က်ေနာ္လဲ သေဘာက်လို ့ေ၀မွ်ေပးလိုက္ရျခင္းျဖစ္တာပါ .............။ သြားေရာက္ေလ့လာဖုိ ့ဆုိဒ္က ေတာ့ ဒီဆုိဒ္ေလးမွာ သြားေရာက္ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္ ကုဒ္တင္ေတြ ေဖၚျပေပးထားပါတယ္ အဆင္ေျပက်ပါေစဗ်ာ ။

Mr.PhYoLaY

0 မွတ္ခ်က္:

Post a Comment

ယခုေနရာေလးတြင္ အားေပးစကားေျပာၾကားႏိုင္ပါသည္ ။